ett snabbt

Det får bli ett snabbt inlägg nu innan jag ska iväg på jobbet. Lessen att jag inte skrivit så mycket men det blir så när man jobbar. Och sen när man kommer hem äter man middag, grejar med det som ska grejas o blir trött. Igår gick jag o la mig 19:30...så himla skönt även om jag inte somnade direkt. =)

Idag jobbar jag till 15 sen ska jag hem o tvätta tänkte jag, har inte tvättat på länge nu känns det som.

Imorgon fyller älskade Johanna 18 år så då blire middag på Alnö.
Och på fredag ska ju hon ha sin 18 årsfest här hos pappa.

Som sagt, det är fullt upp denna vecka. Har skrivit en massa kom i håg i mobilen men ändå glömmer jag direkt efter att dom larmat.


Idag är det ängeln Niklas födelsedag. Grattis kära vän, hoppas du har det bra där uppe blend de andra änglarna.
-Visst hör du mig när jag pratar med dig ibland? I så fall kan du också veta hur mycket jag tänker på dig just nu.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Fia&emelie

god morgon =)

2008-11-05 @ 06:26:11
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0