do it.

Igår på morgonen bestämde jag mig för att skärpa till mig. Jag skulle vända tillbaka dygnet genom att inte vila någonting på hela dagen hur trött jag än kände mig..annars somnar jag helt enkelt inte på kvällarna. Sagt och gjort. Så igår va allt som vanligt igen, vid 22 tiden va ja så trött så trött. Somnade nog inte förrän strax efter 23 men vad gör de? Jag är uppe -pigg o alert nu iaf!

Idag känns det som en fantastisk dag.Och det kan tänkas finnas flera orsaker till de.
1. Jag har tagit mig ur myskläderna och har normala kläder på mig.
2. Jag dödade en spindel i mitt sovrum imorse utan att skrika o grina som jag brukar.
3. Jag ska på stan, sola och fika med Anja o Amadeus.
4. DET BÄSTA! Jacke kommer hem :D

Nu är jag hur som helst hungrig o ska ta o slänga i mig nån frukost innan ja ska göra mig iordning för stan. Dröjer väl en timme eller 2 tills ja ska på stan men de e ändå skönt att vara startklar.

Ha en fantastisk dag mina vänner! :)




   

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0