Dags att skriva

Ja det är helt klart dags för ett inlägg igen nu.. har skrivit mycket på datorn senaste tiden men det har mest varit mail till Jacke.. Har börjat skriva på kvällarna bara för att jag saknar han så mycket o då känns det iaf som att jag kommunicerar lite med han genom att säga godnatt i mailen.

Igår va vi ut, jag o Johanna. Gick bra de! Rätt skoj va de också faktiskt.. Vi dansade så vi blev svettiga och jaa, inte vet jag de va väl de. Tyvärr så blev Jacke lite less på mig idag då jag är så sjukt social med alla han o jag känner. Men jaa, det är stenlugnt nu iaf och jag kan på sätt och vis förstå hans reaktion och jag tror han förstår mitt agerande ganska till fullo. Vi lyckades till och med skratta åt det nyss så då äre väl lugnt :P

Det är konstigt att ha han där nere, att inte veta hans sinnes stämning även om han oftast säger hur de känns o hur de är där nere. Men han verkar få se mycket.. mycket som för oss är konstigt att se.
Jag är så stolt över han, vilken merit..vilken upplevelse och erfarenhet! Hoppas bara han orkar med allt.. :)

Ikväll va de tänkt att vi skulle ha myskväll men de blev inget så får ta de nån annan gång då.. kanske nästa helg? Hur som helst så är ja bara hemma nu, har just slagit igång en tvättmaskin o bäddat o plockat lite. Kanske man ska plugga ikväll om de inte dyker upp nåt annat? Hade dock varit nice med en påse godis o en film ikväll tycker jag.

Nä nu drar jag !
Ha en bra kväll folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0