Akut inringd :)

Jaaa, vaknade av att jobbet ringde strax före 7 imorse, valde att inte svara för jag tänkte att NEEEJ jag sover!! :) Men så klev jag upp tog en dusch och när dom ringde andra gången vid 7:20 så sa jag självklart att jag kan komma o jobba.
Så här är jag nu, på jobbet och det går riktigt bra faktiskt, har ju inte mycket bättre för mig egentligen förutom att jag skulle behöva plugga lite.. Jobbar till 17 idag så det blir en lång dag..men det är ju bra att få tjäna lite extra pengar nu när man är studerande :)

Det enda svåra med detta är mitt finger som jag klämde igår och som är blååt/lila och stort som ett as. Ont gör det också, som tur är så är det långfingret på vänster hand så man kan faktiskt undvika att använda det så mycket.

Nu ska jag återgå till jobbet. Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0