Welcome to Paris

Tänker inte skriva nåt utdraget inlägg utan bara uppdatera er lite om läget.
Idag firar jag ju min födelsedag o de har vi gjort genom att vandra runt i Paris, varit upp på toppen av Triumfbågen, sett Eiffeltornet,Notre Dame o massa annat. Varit riktiga turister och knäppt massa bilder.
Denna stad är verkligen underbar och jag vill inte komma hem. :)
Just nu sitter vi på hotellrummet, dricker lite vin o sådär, ska väl ut o äta middag så småningom.

Imorgon ska vi bestiga Eiffeltornet tänkte vi och säkert utforska staden even more.
Ni kan aldrig fatta hur mycket jag älskar denna människa som jag är här med.. detta är helt makalöst.

Sist och slutligen ska jag tacka alla som gratulerat mig under dagen! :) Thanks!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0