Upp o hoppa

"Upp o hoppa, ligg inte o dra dig. Du och jag måste fånga dagen."


Sover lite dåligt nu, vet inte vad det är frågan om. Om det är för att jag sover själv, men det tror ja inte, tror isf mer på att det har att göra med ljuset, att det är så ljust ute nästan hela natten, har säkert med det att göra tror jag.. men huvudsaken jag fortsättningsvis lägger mig tidigt o somnar tidigt så äre lugnt! :)

Idag ska ja ner o kolla in en lagerresning som dom har, man vet aldrig vad man kan hitta. Sen ska ja iväg o sola o träna. Tror jag skippar bodypumpen faktiskt och bara kör bodyjamen och kanske gymmar lite. För det slutar ta mig sjutton inte rinna ur näsan och jag är inte alls särskilt kry. =/
Ska iväg o köpa vitlök sen och dricka varmt så jag blir frisk snabbt för jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu med tanke på träningen..
Igår hade jag sån ångest så när jag sa till Jacke att jag skulle träna o han kontra med att ja är sjuk så då sa ja att de spelar ingen roll om ja ha lunginflammation eller livshotande cancer så vill jag träna ändå. Lite barnsligt uttryckt av mig :)

Nepps, nu ska jag göra nåt annat. Ha en bra dag alla ni kära vänner! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0