the evening so far

Kvällen har hittills varit bra. Efter middagen kilade jag o Johanna ut på promenad.. i solen! Det var 19 grader i skuggan ungefär när vi gick så de kändes som en äkta varm sommarkväll. Vi promenerade ner till Maria för att se valparna som Electra fått. Det var 6 st valpar och jag är väl inte direkt jätte intresserad och just nu var dom alldeles för nyfödda för att vara söta. Men söta blir dom säkert sen.
Syster Maria sa att vi kunde åka till Niklas grav på Alnö i helgen och kanske samtidigt åka till Patriks grav i Matfors. Det skulle jag verkligen vilja, väldigt väldigt mycket..

Jag saknar min Jacke väldigt mycket just nu och att det är en vecka kvar tills han kommer hem känns inte alls särskilt tröstande. En hel vecka..
Vet att det går fort och att han egentligen inte är så långt borta från mig just nu.. men det känns ändå.. för då han e hemma brukar vi prata kanske 20 ggr om dagen, om ingenting :) Verkligen uppdatera varandra om nästan varje steg vi tar bara för att vi älskar att vara med varandra. Så därför blir de så konstigt nu när vi pratar bara på kvällen innan man ska sova. Och då vill man inte riktigt egentligen bara tomsurra, utan kanske verkligen försöka säga nåt vettigt och välja vettiga saker att prata om. :)
Och berätta säga dessa fraser flera ggr:
"Jag saknar dig så himla mycket", 
"Jag älskar dig så otroligt mycket",
"Åååh vad jag längtar efter dig nu."

Imorgon blire dubbel träning. Pump och Jam.. och sen solning. Nice shit.
Och guess what!? Har fortfarande inte rökt, drog 2 bloss med syrran när vi va där men de va inte alls nödvändigt.
I'm so proud of myself! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0