the city

Nu har jag varit på stan, va o sola me Carolin först vilket var helt underbart skönt o ja somna till en stund o drömde mig bort - så himla skönt!

Sen va ja o Carolin på stan, gick på Coffee House o fika tills att Johanna slutade skolan o då traskade vi iväg till polisstation o hämta ut mitt leg. Sen tillbaka in till stan, köpte lite godis o satte oss o surra. Skvallrade lite om de senaste och de e så underbart att vi kommit varann så nära att vi pratar om precis allt! :)


Jag saknar Jacke nu så otråligt mycket så jag vill helst bara att han ska komma hem nu.. Tyvärr är det några dagar kvar och skönt iaf att den här första veckan har gått även om den gått trögt.. Det ska verkligen bli overkligt härligt att få krama om han om några dagar nu..min älskade bästa Jacke.


Cassie - Is it you?



It really feels like you are the one I've been waiting for,
Feels like you are the one for me Jake.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0