Son's gonna rise

2 avsnitt OTH har jag sett nu på morgonen. Nu ska jag plocka ur diskmaskin o lite annat grejs som borde göras innan ja kilar iväg på jobbet.

Helst av allt just nu så skulle jag bara vilja krama om han som jag älskar och längtar efter väldigt väldigt mycket. Har sovit så jäkla sämst inatt och vaknat hela tiden, frusit o svettats om vartannat.. och framför allt saknat att ha nån att krype in i famnen på. Det är förjävligt att behöva sova själv nu när man e van att ha nån i sängen bredvid sig.
Yeye, så äre.

Har surrat me gogummsan Mli också, as usual, vi satsar på att börja packa o städa ur hennes lägenhet på fredag så vi kan bli färdiga på lördagen. Det tror ja blir bra! Har man nåt o göra fredag och lördag också! Nice shit.. tror nästan vi nästan skulle kunna bli klar redan på fredagen om vi håller på hela kvällen. men de tror ja inte Mli vill.

Yes, ha de bra!

Här bjuder jag på en riktigt skön låt!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0