snabb genomgång

Tar en snabb genomgång av den gångna helgen..

Fredag: Jacksson klippte sig och ja va med som moraliskt stöd eller nåt :) Vi träffade Johanna o gick o fika på Charm. Jacke åkte iväg o jag o Johanna bestämde oss för att handla nå gott o sen åka hem. Det blev jordgubbar o cider o kortspel på balkongen här hemma. Super mysigt! Anna kom hit och de blev grillning, en massa dricka o kortspel med Anna, Johanna, Britta, Pappa o Wille. Jacke o Niklas kom hit nån gång under kvällen också o de va ju trevlit. Dock ändå en ganska tidig kväll blev de.

Lördag: Jag åkte till Haga där Mli och jag spenderade hela kvällen med att hjälpa till på en fest, det var dukning o servering o sånt. Gick rätt bra men man va helt slut när vi väl fick åka hemåt kl 3.

Söndag: Ja söndag var ju igår.. Då åkte ja o Jacke till Birsta, köpte morsdags-present till hans mamma och sen hem o fika med henne. Senare åkte ja o Jacke iväg till Hagakrogen o åt god pasta, efter maten bestämde vi oss för att besöka biografen och se Indiana Jones filmen.. Filmen var rätt bra tycker jag, jag höll mig åtminstonde vaken! :) Och sällskapet var ju förstås de bästa. :)

Idag har jag ju jobbat 8-16.. Efter jobbet va ja o sola o nu är jag åter hemma igen. Nu här hemma tänkte jag försöka satsa på att kanske börja fundera över packningen till Paris.
Men tror faktiskt att jag satsar på att packa imorgon istället. Kanske bara ska prova o fundera lite ikväll över vad ja ska ha med mig. Ser iaf fram emot den här resan mer än någon kan ana.. men de känns också väldigt overkligt att vi ska åka. Jag o min jacksson..vi ska till Paris.. låter helt sjukt...helt sjukt bra! :)

Jaja, på återseende!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0