Ny dag och skärpning

Gårdagen va helt okej. Jag va me Elina i Birsta, sen fika i stan på Coffee House och vidare hem till Elinas mor där vi spelade kort och fixade håret på varandra med Elinas nya volumaster :)
När Elina sen skulle bege sig hem till sin far så åkte jag tillbaka hit till Jacksson.. vi gjorde mest ingenting igår, var bara slöa men kanske mest uttråkade. En film såg vi iaf- Die Hard  4 och jag höll mig vaken hela filmen vilket ger filmen ett bra betyg. =)

Idag tänkte jag faktiskt bege mig hemåt, ta itu med lite tvätt och kanske lite städ.. Jag kom fram till det att bara för att Jacke e hemma nu så betyder ju inte de att vi måste vara ihoplimmade exakt hela tiden.. han e ju ändå hemma 2 veckor nu och vi hinner nog umgås med varandra så vi klarar oss. :) Och dessutom så har jag märkt på mig själv att jag inte lär lessna på han i första taget utan det blir bara mer o mer att jag vill umgås med han o vara nära.
Så idag bryter vi trenden tycker jag.

Ska sen träffa syster Johanna o fika på stan, va längesen vi träffades o surra hon o jag.. Ska oxå på jobbet idag o försöka få mitt schema för sommaren. Sen borde ja ringa lönekontoret också och se om jag kanske fått fel lön för de misstänker jag iaf.

Nu ska ja se till att Jacke kliver upp.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mlish

JAAAAAAAAAAAAAAAAA vet en sak som inte du vet :P

2008-05-20 @ 10:09:43
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0