Lunch

Jag har lunch nu så det blir inget långt beskrivande inlägg nu heller.. får ta de sen ikväll när ja kommit hem om jag hinner.

Mli skrev o "undra" om de blir sthlm nu ändå.. och Ja, det blir de! Jessi o hennes käraste Åsno kommer till Sthlm den veckan så då är det som en självklarhet att även jag måste dit! Jag saknar Jeppis borna så mycket så de inte e klokt ibland.. Jeppis är nog fortfarande som hemma för mig ibland och jag vill verkligen åka dit snart o hälsa på.. och hämta resten av mina grejer hos ex-svärföräldrarna.

Återkommer sen.
Hejdååå

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

ALLA åker ifrån mig ! :'( johan, Sandra & du. Fy fan för er!

2008-05-26 @ 21:02:21
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0