Livet leker

Jobbar bara lite mer än 2 timmar till nu sen är denna dag gjord. Vädret är underbart och det blir fint att sluta. Då ska jag sola och försöka få tillbaka lite färg. Sen blire en sväng på stan me Johanna innan hon ska på basketen. Kanske vi tar en glass på torget  i solen? :P
Är jäkligt spring sugen idag också så får se om man tar en tur sen.. även om jag inte tror de.. men man kan ju tänka på saken iaf! :)
Imorgon ska ja iaf försöka få mig lite motion för nu har jag ångest då jag inte tränade nånting förra veckan.. hualigen va jobbigt att man inte tagit sig tid att träna. Men desto härligare att tänka på vem jag spenderat all denna underbara tid med istället...jacksson... :D

Igår bokade vi resan till Paris.. och allt är så overkligt, hur kunde jag träffa denna underbara människa? Hur kunde jag ha sån obeskrivlig tur? :) Tror vår resa kommer bli hur härlig som helst!

Livet leker.. =)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0