kvällen spenderas..

.. med Angelica.. vin o lite annat gotti gotti. Blir en relativt lugn kväll för min del men ja hoppas på bra musik iaf!

Idag kom jag på att jag är mig själv och lever mitt eget liv.. låter säkert underligt hur jag uttrycker mig men ni förstår att i de tidigare 2 seriösa förhållanden har jag lite upplevt det som att man måste välja. Antingen är man i princip dygnet runt med den man är i ett förhållande med eller så väljer man att ha ett alldeles eget liv.
Idag insåg jag att även fast jag känner att jag vill dela min framtid och min vardag med Jacke så kan jag också ha ett "eget liv". Kan ändå vara med kompisar, springa på stan o sånt utan att jag måste ha Jacke i åtanke hela tiden. Och det är så jag tror att riktig kärlek ska vara. Man är med varandra men har ändå lite varsitt liv..till viss del.. Och när jag insåg det idag så kändes det som att jag på något sätt blev lättare.
Ni kanske inte alla förstår detta eftersom det är svårt att uttrycka i ord på rätt sätt hur jag känner med det här.. Men det känns iaf helt jätte bra! =)

Nu ska ja vänta på Agge..

image62

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0