ja det var den dagen

Ja så denna dag passerade galant den också.. skönt! Och imorron ska jag jobba så då lär morgondagen flyta på rätt bra också.. det börjar nräma sig till att älsklingen kommer hem - hur underbart är inte de? :D


Sov 9 timmar inatt men är ändå rätt trött nu, inte helt slut men småtrött o seg.. så jag funderar seriöst på att gå o lägga mig o läsa en stund o sen bara somna.. så får man rejält med sömn inatt också så man kanske kan va pigg o alert på jobbet imorgon :)

Sen måste jag verkligen skärpa till mig - måste träna.. fattar inte att ja va så duktig ett tag o sen banade det bara utför igen.. Nu börjar ångesten göra sig påmind igen..

Ja men mina kära vänner. Hoppas ni haft en bra dag - jag går o lägger mig!

Gonatt!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Kattis

Du då är vi två, Så less över att ha slutat träna när man verkligen kommit igång med spinningen å allt!

2008-05-12 @ 20:50:28
URL: http://Katarinajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0