inte direkt resfeber

Har inte direkt resfeber utan ser mest bara fram emot de här.. En lycka har gått genom kroppen idag i väldigt underliga skepnader och nu tror jag lyckan har satt mig i koma. Och jag bara undrar: Hur fasen ska jag kunna sova inatt? :)

Vädret ser inte ut som att de ska bli så bra i Paris de närmaste dagarna men för mig känns de verkligen som att det kvittar.. Jag ska dit med min kärlek, jag ska få uppleva en mycket vacker stad med en helt underbar människa - vad mer kan man nånsin begära? Vad betyder vädret då? - Ingenting.
Jag tror verkligen detta kommer bli helt underbart hur det än blir.
Jag är så himla lyckligt lottad. =)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0