I'm back

Okej, I know, jag har inte skrivit på flera dagar och jag tänker inte skriva något långt inlägg nu heller för nu befinner jag mig på min arbetsplats.

Anledningen till att jag inte skrivit är väl för att ja inte varit hemma nånting alls nästan och varit mycket med J mest hela tiden, mer eller mindre bott hos han.

Igår va de sista april, då umgick jag med Agge - de va som vanligt nice! Vi börjar stå varandra väldigt nära nu och det känns jätte bra tycker jag! Härligt med en nygammal vänskap.
Vi va på Oleary's å där va de typ fullsatt, Jacke kom dit o Mli likaså så alla mina närmaste var på plats. =)
Sen att kvällen urartade sig på ett dåligt sätt har inget med saken att göra idag. Det ordnade sig väl till slut.



Min största känsla och mina största tankar igår och idag var om Niklas. Igår slog det mig väldigt hårt hur verkligheten är och att man inte kan fly den.
Niklas, jag saknar dig och hoppas innerligt du har det bra.
Tack Mli för dina tröstande ord igår, dom hjälper hela tiden.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0