I miss you

jaaa, herrejistas va ja saknar min jacksson nu...


Min dag går rätt bra på jobbet, har varit lite stressigt men de gör inget, då går dagen snabbt. Nu är de bara 3 timmar kvar vilket känns nice! Verkar också som att man med lite tur får sitt sommarschema idag eller kommande dagar - Nice! Det har man ju velat ha ett tag så man kan se hur man jobbar på midsommar o gatufesten o så.
Faktum är att jag lite hoppas att jag jobbar på Midsommar för det har jag gjort så många ggr tidigare och det är så mysigt att fira midsommar med dom äldre - dom uppskattar det verkligen!
Jaa, jag offrar hellre min lediga tid till dom på högtidshelger eftersom det faktiskt har lite betydelse för dom och inte så jätte mycket betydelse för mig.

Efter jobbet ska ja på stan en sväng, träffa Carolin, handla lite grejer.. och sen vet ja inte om ja kanske ska promenera hem om de inte e jätte kallt vill säga.

Ha en bra dag iaf mina vänner!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0