Hur löser man denna ekvation??

Jag tror ja vet att Mli inte e seriös men det har ändå fått mig att fundera.. Hon skämtar ju bara då hon uttrycker "jag vill inte prata med dig när du e me Jacke". Och visst får hon säga så bäst hon vill, men tänk om de verkigen va så...? Hur skulle man då göra?
Jag vill ju verkligen va me Jacke men om en kompis inte vill prata med mig då ja umgås me han så vet ja inte vad ja skulle ta mig till.. Kan någon säga vad man skulle göra i en sån sits?

Jag är glad att jag inte sitter i den sitsen men de e säkert många som finner sig själv i en sån sits nån gång i livet... I'm not jealous at all.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mlish

Klart jag inte har nå problem att prata med dig när du är med Jacke ;P LOVE YOU!

2008-05-21 @ 08:22:04
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0