Hemma hos..

Idag är det måndag, viket innebär att det är en ny vecka.. denna vecka är jag helt ledig och jobbar inte en endaste dag..känns ju bra på sätt o vis, men mest av allt känns de lite tråkigt.

Lördagens bravader blev väl som dom blev - rätt bra. Vi fixade god men oxå enkel mat.. sen drack vi massor av vin, spelade kort och surra om alla möjliga ting..=)
Jacke skjutsade oss på stan, vi va på Oleary's och BK.. sen åkte vi hem.. Och jag är grymt nöjd att ja fick lite egen-tid me Elina..

Igår va ja me Jacke hela dagen.. vi va ti Matfors, på Norra Berget och bara va me varandra. På kvällen åkte vi till Anton o såg film me han och Emilie. Jag somnade för ovanighetens skull men såg nog faktiskt de mesta av filmen ändå så jag är rätt nöjd. :)

Nu befinner jag mig hos J vid köksbordet, ska äta frukost sen bär de av till Birsta me Elina.. passa på att umgås me henne innan hon beger sig hem till sthlm igen.

Har oxå fått info idag om att det inte går att ringa till mig.. ni kan ju prova ändå om ni vill för ibland går det faktiskt att komma fram eftersom jag slår av o på telefon lite nu o då..

HA en bra måndag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0