Goddag

Goddagens alla kära läsare! :)

Denna morgon har jag varit lite dålig, vilket jag också va hela dagen igår.. Hade lite feber igår kväll och idag är min mage inte alls i sin ordning. Men jag deppar inte för de! :) Finns värre saker i världen att hänga upp sig på..

Så iaf, denna morgon har jag mest bara suttit här vid datorn, sett på One tree hill.. men jag har också sorterat papper o grejat, beställt mig en ny kamera och lite sånt. Nu tänkte jag ta itu med mig själv, ta en dusch o få på mig nå vettiga kläder o sen ska ja åka me Britta o handla o sådär. Posta lite brev o annat skoj....

Ikväll hoppas jag innerligt på att Mli tänkte följa med mig på Streetdancen.. det är ju så himla kul! Och jag tror faktiskt hon också skulle tycka de e skoj! Såå snääälla älskade gummsan, dance with me! ;P

Ha en bra dag nu!




I miss you Jacksson ;)


image40

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0