Fredags-hjärta

Natten med min Jacksson har varit mysig även om jag vaknat hundra ggr av att han hållt mig så hårt så jag inte har vetat vart jag ska ta vägen. Men hellre de än att sova själv, så enkelt är det. =)

Idag har jag varit o solat o sprungit lite på stan, tog en snabb fika med lillasyster vilket inte va igår.. Vart tar alll tid vägen och vad gör man med den? Det funderar jag över iaf..

Ikväll blir det förmodligen att jag åker till Agge o Linda, dricker lite vin o cider o bara umgås med tjejerna.. men inget är bestämt än.. Jag får se hur jag gör helt enkelt. Jacke ska till Anton o kolla hockey iaf..
Själv ska jag just nu hoppa in i duschen o packa ihop lite för sen kommer Jacke hit o hämtar mig, tror vi ska äta nåt o sen ska ja göra mig iordning hemma hos han eftersom jag har större delen av smink o sånt där.

Imorse gjorde Jacke en fin smörgås åt mig med ett hjärta på, och det är väl hur gulligt som helst? Tänk vad han måste tycka om mig! :) Synd dock att jag inte kunde äta den då jag håller på o löjlar mig med min diet som går ut på att bara äta ett riktigt mål om dagen och jag ville inte ge det målet till en smörgås. Men det var iaf den underbara tanken som räknas och jag är lycklig över att ha hittat en så underbar kille!
Här kommer en bild på den omnämnda smörgåsen :)

image48

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mlish

Hoppas du inte gick ut igår för då är du en TÖNT :P

2008-05-17 @ 08:06:00
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0