Far far away

Det är ju så mycket på gång hela tiden så man vet knappt hur man ska hinna me o planera sitt liv! :D

Först äre Paris resan 28-31 maj.. sen veckan efter, alltså första veckan i juni äre sthlm på tapeten.. Och då ska nog kanske min gogumma Mli komma med å om de e okej för tjejerna i sthlm, men de fåre så lov o va! ;P
Sen börjar sommaren på riktigt för min del, då börjar jag jobba.. Men så himla härligt med 2 resor innan detta. Hur nice som helst! =)

Nu sitter jag här hemma iaf, funderar över hur härligt livet är.. tänkte se nån serie o sen kanske läsa lite innan de e sovdags.

Ha en bra kväll mina kära vänner.. själv ska jag drömma mig bort till kärlekens stad en stund.. drömma om min J.



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0