ett samtal senare..

..och lyckan är stor!
Har fått prata med min älskade Jacksson nu och vilken lycka att höra hans underbara röst.. :) Och kvällens samtal var ett ganska lyckligt sådant för humöret var gott. I vanliga fall brukar ja ha en tendens att börja gråta o va ynklig pga saknaden men idag lyckades jag va på bra humör och vända saknaden till något väldigt positivt.
Så jag kan vara positiv jag också, inte bara surkärring jämt..  ;P

Nu tänkte jag iaf ta o krypa ner i säng eftersom det är en dag imorgon också även om jag inte behöver ha nån tidig väckning.. börjar ju kl 12 imorron.
Men jag hoppas innerligt att detta underliga ting som härjar i min kropp ger med sig lite till imorgon för utan att låta klagande eller nånting så kan jag säga att jag faktiskt inte mår nå bra alls nu och skulle helst av allt vilja kräkas av denna smärta i magtrakten.. well well, hoppas på ljusare tider imorgon! :)

Gonatt o sov gott nu!



♥ Jacob, I love you.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0