ännu en gång

Ännu en gång så har det gått en massa dar sen jag skrev senast. Fattar inte varför jag aldrig har tid att sitta vid datorn, vad gör jag då jag har så fullt upp?

Förstås så har jag mer eller mindre bosatt mig i Bydalen denna vecka med min älskade Jacob, vi har bara sovit en endaste natt i Skönsmon o annars har man bara varit hem o hämtat kläder o grejer emellan åt.
Vad har vi gjort då? Ja egentligen inte så mkt, varit på stan, i Birsta, ätit mat, vi har bara umgåtts, kollat på film o sånt där..
Jag har umgåtts mycket med syster Johanna och varit på stan mer eller mindre varje dag, shoppat litegrann men ändå inte jätte mycket och inget egentligen jätte nämnvärt.
Har varit på Trude's, fått håret färgat av min gogumma Mli.. träffat Agge och jaaa.. vet inte vad mer man gjort.

Just nu är jag ute på Alnö hos Eva och Johanna, vi har haft en riktig heldag. Först stan, fika på Coffee House, sen Birsta i massa timmar, en hel del shopping o sånt där. Nu har vi precis ätit god tacos och ska dricka kaffe!
Sen kommer Jacksson hit o hämtar mig o vi ska inte göra nåt speciellt ikväll vad jag vet, kolla på en film o mysa. Jag har köpt gott naturgodis som vi kan snaska på! :P

Imorgon ska jag träffa lillebror som befinner sig i staden och han ville också träffa min kärlek J så de blir väl så då.
Blir eventuellt fotboll imorgon också Gif Sundsvall - Djurgården.. men det är ett beslut som jag tänkte bestämma mig om senare...typ imorron.

Allt flyter på så bra nu och jag gruvar mig nå fruktansvärt inför de kommande 2 veckorna då Jacke ska vara o jobba i ett sträck.. kommer säkert bli lite jobbigt eftersom man blivit så bortskämd med hans närhet nu..

Nu ska ja dricka kaffe o umgås.

Ha en bra lördag kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Hej påre tjejen!! :) Nu är Sonja här och vi för- krökar :) Vi ska göra vårt ESSE i kväll :) Du måste lägga in bilder på din shopping !!!!!! LATMASK!! ;) Vi saknar dig och hoppas att du kommer ner snart och busar med oss :) Kram, kram från Nina o Sonja

2008-05-04 @ 23:23:21
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0