äääntligen

Äntligen hittar jag lite tid igen att sätta mig o skriva lite.. klockan är ju 06:10 och jag är pigg-piggelin och har precis ätit frukost. Skönt att komma upp i tid idag, har ju varit lite slö med att komma upp på mornarna nu när Jacke befunnit sig på hemmaplan.

I lördags skulle vi kika på film iaf och det gick väl inge vidare för mig.. jag tvärsomna bara efter ett tag, men jag har fått veta att det var en bra film! :)
Igår va ja o Jacksson i Birsta o hittade skor åt honom, sen efter en fika hemma med hans föräldrar så åkte jag ner på fotbollen där jag tillbringade första halvlek halvfrusen med Johanna och Eva.. Efter fikat i pausen så åkte vi hem och därifrån. Så jag åkte för en gångs skull hem, all by myself.. Fick lite "alone time" här hemma..greja lite med datorn som va så trött o slö och duschade o plockade undan lite. Kändes att det va längesen ja va hemma i huvudtaget nu..
Kvällen spenderades hemma hos J och vi kollade på tv o myste en jätte massa mycket eftersom de kändes så inni helsike tungt att han ska va borta två veckor nu..
Dessa 2 veckor ska jag försöka lägga mig själv i hårdträning igen..jobba lite.. och ja, bara försöka hålla mig sysselsatt så jag inte saknar ihjäl mig efter han.

Idag blire jobb 7-15, sen ska ja o sola... sen får vi väl se vad som händer.. ev. streetdance ikväll men har inte bestämt mig.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0