a way to go

Idag kommer min älskade syster hit efter skolan, vi ska äta mat och sen ut o gå på en långpromenad =).
Imorgon tänkte jag försöka skärpa till mig o komma mig iväg o träna, försöka träna hela helgen, skita i krogen, alkohol och cigaretter. Har faktiskt fortfarande inte rökt nåt o det går jätte bra så länge man inte tänker på de.. kanske man slutar helt o hållet..? :)



Jag känner verkligen för att ta en paus nu med allt festande o allting nu inför sommaren. Satsa på mig själv, mitt eget välmående, träning, och vänner och jobbet... Och förstås på mig och Jacob. Bara försöka vara pigg o fräsch ett tag på ett mer hälsosamt sätt. För jag tror stenhårt på att om man bara kan stå emot alla dessa lockelser, stå emot att följa med på allt möjligt, då kan man leva precis som man själv vill. Bli stark i sig själv.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Olli

Det är jätte viktigt att må bra själv! Så jag tycker absolut du ska ta hand om dig själv och ta lite egentid!
Ha en super bra dag & en toppen helg!

2008-05-08 @ 13:45:25
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0