1 natt, 2 dagar

God förmiddag alla! Idag tog jag sovmorgon, sov ända till 9:00 vilket kändes skönt.
Igår kväll så blev de rätt sent, va vaken ända till 12 vilket inte alls e likt mig. Vi började diskutera lite här hemma och kom fram till en hel del bra idéer - kul tycker jag! :)

Hittills idag ha ja grejat lite i tvättstugan, cyklat till Ica o hämtat ut ett paket.. och det var hur skönt som helst att cykla! Börjar nog cykla till jobbet så fort vi fått rdning på nån cykel här hemma som jag kan använda. Verkligen uppfriskande att cykla, samtidigt som de e bra träning.

Idag ska ja träffa Carolin när hon slutar skolan, då ska vi dra iväg o bättra på hudfärgen lite sen så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, tycker vi ska ta o gå ut o promenera o surra om saker och ting i allmänhet - var längesen vi gjorde de! Men vi får som vanligt se vad som händer.. har ju blivit så slö på senaste tiden... =/

Nu är det iaf bara 2 dagar kvar..1 natt.. då jag måste vara själv.. Imorgon kväll kommer min Jacksson hem så då får ingen störa för då ska jag fokusera på han och bara han.. Det har varit tungt den här tiden han har varit borta.. Det har känts så overkligt konstigt på nåt vis.

Nej nu ska jag duscha o hänga tvätt o greja lite, men vi hörs! Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

heey! jag kan inte få tag på dej, ring mej !!!!

2008-05-14 @ 10:51:56
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0