still happiness

Den nya frisyren och nya hårfärgen har gett mig ny energi! Känner mig så fin i huvet så man kan inte annat än känna sig piggelin :D

Dygnet som spenderades med Mli var helt underbart, vi måste göra detta oftare! Men vi tar oss ju aldrig tid för vi är så jäkla slöa båda två. Men grejen är ju den att man inte behöver göra så himla mycket, man kan bara vara..bara slö-glo på tv o njuta av varandras sällskap. Det är så vänner fungerar, så som vi gör, jag o min Emilie :D

Jacke kom o hämtade mig hos emsan igår.. o sen blev de "So you think you can dance" och mys i soffan. Jag somnade nästan - eftersom jag är världens roligaste sällskap..eller inte! ;P
Så det blev ganska snabbt i säng, jag var trött o irriterad och sängen obäddad så jag pusta o sucka men lyckades ändå med J's hjälp få sängen bäddad.. tänk vilket tålamod denna Jacksson har med mig, det är otroligt! :)

Just nu befinner jag mig på jobbet och efter jobbet ska ja träffa syster Johanna, ta en sväng på stan o fika. Sen måste ja handla o åka hem o fixa nån mat till Wille.. men vad ska jag laga för nåt????
Imorgon natt kommer pappa o Britta hem och det känns rätt bra.
Dock så känne rjag att jag måste städa o greja lite innan dom kommer.. men jag har ju typ inte varit hemma nånting alls de senaste dagarna så jag har faktiskt inte haft tid. Har ju nästan inte ens haft tid att sitta vid datorn.. det är makalöst vad fullt upp man har emellan åt!

Satt o tänkte idag på Nina som åkt tillbaka till Sthlm.. det känns så underligt.. och vi har inte ens haft tid o surra nåt. Hoppas verkligen de känns bra för dig gumman att vara tillbaka hemma med Patrik!

Jepp jepp, nu ska jag göra nåt annat resterande tid av lunchen.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Du är så grymt fin i håret ;) Eller rättare sagt, VI ;D haha

2008-03-26 @ 21:41:19
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0