men hua

Ja men hualigen va slut man kan va.. Idag håller ögonen sig just o just öppna. Tur man har kort dag och slutar om cirka 3 timmar redan, annars skulle de va tungt.

Jacke kom inatt o väckte mig igen.. och va vaken några timmar. Visserligen var det rätt söta timmar o jag fick höra fina saker som jag kanske iofs inte tar fullt på allvar då han va rätt full.
Går visserligen runt idag o funderar på om han faktiskt menade allt han sa och om det faktiskt kan vara på riktigt allt det här.. och jag hoppas faktiskt på sätt och vis att det är så. Men ändå.. har inte allting gått rätt fort? Samtidigt...vad spelar det för roll hur fort det gått? Kan man inte bara ta allt lite som det kommer? Måste man alltid vara så eftertänksam och taktisk när det gäller känslor?
Det va nästan lite tungt att lämna han där hemma i sängen imorse när jag skulle på jobbet..skulle så gärna ha legat kvar där med han o sovit..ja, under förutsättning att han slutat kasta sig runt i sängen så man inte behövde ta emot nå smällar. ;P Ja uscha va ja börja sakna han nu när ja tänker på att han ligger där hemma hos mig o sover sött..
Jag är iaf väldigt kär annars skulle jag inte orka med den här dagen för det enda som keeps me going är väl att jag vet att när den här dagen är slut får jag krama om min kära igen.

Men innan jag får krama om honom så ska jag spendera härlig tid med Eva, Johanna, Maria o Anders hemma hos Maria o Anders. Där ska de bli ordentlig middag och lite vin kanske. Ska bli härligt att umgås med familjen lite..inte alla dagar man gör det!

Imorgon kanske man ska umgås med Emilie min darling lite.. det skulle också va great.. Undrar om vi nånsin kommer tappa vår kontakt? Det har jag svårt att tro.. Vi kommer nog alltid va vänner! :)



Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Klart vi alltid kommer att vara vänner baby :)

2008-03-23 @ 12:18:27
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0