massa dagar

det har gått några dar nu sen jag skrev.. och detta pga tidsbrist o för att jag haft fullt hus =)

I fredags anlände Sonja hit till Sundsvall o de va hur kul som helst! Tyvärr så var jag tvungen att lämna Sonja ensam här hemma medan jag åkte iväg på Niklas begravning..
Begravningen var jobbig, mer än jobbig.. Och verkligheten slog till hårt i huvet..
Trots detta så valde jag att försöka bita ihop och göra det bästa av dagen eftersom jag skulle umgås med mina flickor Sonja o Nina. Det blev en sväng på stan, fika o shopping.. Jag va på dåligt humör, delvis för begravningen och delvis för att jag hade så ont i ryggen. Men även det ordnade sig så småningom.
Mysig förfest på balkongen, massa vin o surr o skratt. Myspysigt. Jacke kom också o förgyllde en del av vår kväll.
Ner på Oleary's o där va de värdelöst så vi drog till Stadshuset.. där var mycke folk, en del underligt folk och sen spelade ju också Melody Club - hur bra som helst! Det kanske inte va bästa kvällen men den va klart godkänd trots att denna stad är seg på fredagar! Subway mackor på natten och sen fick vi hämtning av Mr Jacksson.

Lördagen då.. Ja då åkte Nina hem med sin Kevin ganska tidigt. Och ja o Sonja åkte på stan o till Birsta med storasyster Maria och hennes vän Linda. Det var ganska tråkigt att gå på stan o i Birsta, men vi fick ju nåt gjort iaf :)
Väl hemma tog jag och Sonja en välbehövlig powernap som varade i en o en halv timme innan de va dags för mat, vin o dusch o sånt.
Det blev en lugn o harmonisk kväll här hemma för oss, vi drack o gjorde oss iordning i sakta o lugn takt, skönt! Nere på stan strax efter 23 o då blev de Oleary's..dricka, dans, en massa känt folk och bra stämning! Harmoni på hög nivå. Efter stängning tog jag, Sonja o Jacke en promenad till Max o där satt vi läääänge o diskuterade helt oväsentliga saker o kanske mest väntade på att jag skulle äta upp nån gång vilket jag inte alls lyckades med heller. Väl hemma så va ja o Sonja fnittriga o pigga men de blev ändå sängen rätt snabbt. Sonja lär väl ha somnat strax före 5 o ja o jacksson satt o surra till strax efter 6..
Idag. ja jag har haft en del huvvudvärk men i det stora hela är jag rätt pigg faktiskt. Och nu har Sonja åkt hem o Jacke likaså.. Jag ska ta en duch o föröska städa upp lite här o sen blire väl att va med jacksson ikväll.

See ya.

Här finns bilder från helgen: http://sweetie.bilddagboken.se

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0