lite sömn men massor av energi

Jobbar delad tur idag 7-12 och sen 16:30-21.

Inatt blev det inte många timmars sömn.. eller ja, gick ju o la mig redan 21:30 igår o somna väl strax efter 22. Men sen ringde kära Jacke o va på väg hit vid 1-2 tiden nån gång.. anlände gjorde han vid 2 iaf o då va ja tröööttt.. Men jag vaknade eftersom han va så himla söt då han druckit lite o ja tror att han kanske hade saknat mig lite! :P

Så vakna o surrade en bra stund o sen hade jag svårt att somna om.. Men iaf så lyckades jag kanske dra ihop till 4,5 timmars sömn inatt. Jag borde ju vara döslut nu men faktum är att jag känner mig rätt pigg ändå.. de va inga problem att kliva upp och inga problem att få en start med allt. Tror de beror på att jag är så himla lycklig som har världens underbaraste kille i min säng just nu.. det är lycka.

Men kommer att längta tills ja får gå hem på mina timmar idag klockan 12.. då ska ja komma hem o hoppa på Jacke o säkert vara trött o less för då lär man kanske ha hunnit känt av att man inte fått mycke sömn..


Nu ska jag kila. Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0