KENT

Idag efter jobbet åkte jag raka spåret till Alnö, där åt jag fondue med Eva o Johanna. Sen blev de att fixa sig inför kent konserten i Timrå.
Och det går inte att beskriva hur bra dom va! I andra låten tror ja de va så börja ja i princip gråta, då kunde ja inte hålla igen längre, dom är så sjukt bra så man kan inte förstå det själv ens även fast man precis kommit därifrån. Och jag o Johanna upptäckte att nu vet vi att vi ska gifta oss helst med hela bandet ;P Så häftiga, underbara och bra! Live sången var dessutom helt felfri - hur häftigt som helst.

En lycklig tjej med en lång morgondag framför sig kryper nu lyckligt ner under täcket.


Krya på dig Emilie darling!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Emilie darling mår nu bra. :)

Tänk att jag förstog att din reaktion av kent skulle vara sådär :D Sötmaja!

2008-03-09 @ 09:37:36
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0