en ny vecka

En ny vecka börjar idag.. Denna vecka känns rätt lugn.. Jobbar ju en del men det känns ändå rätt lugnt. Är ledig onsdag o torsdag så det känns nice.
Dessutom känns det rätt lugnt med tanke på att Jacke faktiskt kommer befinna sig på hemmaplan nu ett tag, han åkte inte igår och åker inte idag som man är van vid att han gör..känns hur bra som helst att ha han hemma!

Planer i veckan då?

Ikväll. Va med Jacke, han ska äta middag med min family.
Imorgon. Jobbar 14-21... mest bara jobb tror jag.
Onsdag. Umgås med Nina innan hon ger sig av. Ev. bio me Jacke på kvällen..? Pappa o Britta åker mot varmare breddgrader.
Torsdag. Hitta på nå me Emilie min darling eftersom vi aldrig hittar på nåt.
Fredag. Jobbar 7-17.
Lördag. Jobbar 7-21.
Söndag. Jobbar 7-15.

Där har ni min vecka. Men nu ska ja på jobbet! Hörs

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Var åker din pappa på semester den här gången då? :D

2008-03-17 @ 11:38:19
URL: http://dandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0