Bearbetande dagar

De senaste dagarna har varit underliga, det har verkligen snurrat i min skalle. Ingenting stämmer på nåt vis.

Har varit omöjligt slöö och trött, haft stoora problem att hålla ögonen öppna.. Va på bio med Jacke-Packe i måndas o somnade.. kan ni förstå? Det är inte ofta man lyckas somna på en biofilm, men jag hade stora problem med att hålla mig vaken istället, fruktansvärt jobbigt..
Igår efter jobbet så hämtade min söta Jacke mig och vi åkte hit så jag fick duscha o hämta nå grejer.. Sen hyrde vi film.. en film som jag inte såg många minuter av innan mina ögon slog igen trots att jag verkligen försökte skärpa till mig o va gott sällskap. Tur att Jacke tycker om mig ändå och är så förstående, annars skulle han kunna bli sur på mig då jag har varit sånt sämst sällskap dom här dagarna.
Men idag tror jag att jag börjar vakna till iaf, har ju sovit hur mycket och hur bra som helst hemma hos min jacksson de senaste 2 nätterna. Funderas på en liten utgång ikväll med Mli o Johan - skulle va nice eftersom jag ska jobba hela påsken nu! Och eftersom jag är så himla sugen på att göra nå skoj :P

Har de senaste dagarna också funderat väldigt mycket.. På Niklas framför allt.. det är så svårt att prata om det inträffade med nån.. det är på nåt vis så svårt att erkänna hur tungt det känns inombords, ungefär som att man vill visa sig stark så fort någon undrar hur det egentligen är, hur det känns.. Och framför allt är det svårt att prata om för då känns det så verkligt, det blir så verkligt.. det känns också som att man inte vill ge bördan till nån annan.
Men jag saknar honom, och det kommer jag alltid göra, han var en så varm människa och i mitt minne kommer han alltid finnas på det sättet.
Har drömt så mycket dom senaste dygnen, om så mycket som hänt, om saker man varit med om med Niklas.. även om det inte blir den exakta verkligheten i drömmarna så blir man ändå påmind om allt det som vi en gång hade. Alla minnen lever vidare. Jag hoppas vekrligen så innerligt att du har det bra nu Niklas..att ditt lidande har lagt sig och att du nu kan slappna av och vara den glada människa som vi alla sett dig som.





Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: sörran

love you

2008-03-21 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0