Allt ordnar sig på bästa vis.

igår fick ja ett himla trist meddelande av Nina att hon inte kunde vara med pga brist på hundvakt. Det blev lessamt och jag blev less, för då sprack ju allt på nåt vis!
Men de ordna sig :) För ja frågade min far om vovven kunde vara hemma hos oss när vi går ut på fredag kväll, och han sa att det är inga som helst problem! Snälla snälla Far, vad jag tycker om dig! :)
Och jag berättade om våra mysiga planer på sen inglasade balkongen o då sa han att Ja, där komme rni få de bra, vi fixar igång infravärmen åt er så kommer ni få de bra! Härlioga tider, oj va myspysigt!


Just nu är jag på jobbet och jag har ganska lätta uppgifter nu på morgonen så jag satte mig här en stund o fördrev tiden, men måste väl kila snart.


Imorgon är de begravningen och det känns så overkligt, känns som man ska se en begravning på film eller liknande. Känns inte alls som man ska dit själv. Men samtidigt så känns det att det är nära, är väldigt spänd moch underligt tom i huvet idag. På väg till jobbet imorse var tårarna på väg men som vanligt de senaste veckorna har jag tryckt undan det och försökt fokusera på allt annat.
Det som kanske känns jobbigast förutom att Niklas faktiskt inte finns mer är nog att imorgon måste jag möta det.. möta verkligheten i det här, se och känna sorgen.. vet inte om jag har lust med det, kan han inte bara leva istället? Jag vill inte tänka på hur det är just nu, för då saknar jag han så himlöa mycket.. Käraste Niklas med kära minnen.
Idag blir det en tung dag känns det som.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0