varför så stressad?

Jag förstår mig inte på mig själv ibland.. varför blir jag så kolossalt stressad när det händer mycket o telefonen går varm?
Idag.. idag har jag varit så stressad så nu när jag äntligen är hemma känner jag huvudvärken som slår i huvet och hur jag egentligen bara skulle vilja lägga mig o sova. Men icke, jag måste köpa resa, packa o duscha o greja..
Och när ska jag hinna städa? Samtidigt känns det som jag varit bosatt i telefon de senaste två dagarna och det är väl både bra och dåligt antar jag.

Skulle ha varit till Mli idag eftersom hon e ensam o ja har faktiskt lite dåligt samvete för att ajg inte hunnit.. ja de där samvetet.. Skulle också ha varit ut till alnö för länge längesen o hälsat på Cizzi o Pernilla.. men nej inte ens det har jag gjort.. och det handlar nog inte direkt om tidsbrist utan kanske mer om lathet. Hualigen.. de där samvetet..

Nu ska jag iaf försöka fixa med resan o sådär så man har de klart.. sen bär det av och sen får man komma hem o börja jobba. Hoppas det blir nån rutin i vardagen snart igen.. har lite svårt med oplanerade dagar tror ja.. stress blir de i huvet då..

Ha en bra kväll iaf!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0