trots den bristfälliga sömnen

Ja, trots den bristfälliga sömnen de senaste två dygnen så har det gått riktigt bra att jobba. jag känne rhur jag verkligen är på topp och även om jag inte känner mig som världens gladaste så funkar det verkligen med ett jätte glatt humör och ett leende på läpparna när man jobbar. Inte bara att man märker att andra rycks med utan också att man känner sig piggare i sig själv.
I eftermiddag har jag haft några timmar då jag bara rusat runt här på jobbet och känt hur jävulskt roligt detta jobb faktiskt är för det mesta och hur bra jag känner att jag trivs med det ändå, trots att jag ibland tvivlar.

Nu ska jag snart åka hem. Sen blire fotboll ikväll!

Och jag kan också berätta att min kärlek till Jacksson har växt sig så mycket starkare nu sen Paris och Sthlm. Först var vi dygnet runt med varandra i Paris och sen va vi ifrån varandra när ja va i Sthlm o han Karlsborg. Och nu när vi båda är på hemmaplan känner jag verkligen hur jag inte kan få nog av honom. Hur synkade vi är hela tiden. Han är helt underbar! Och just nu älskar jag Oss så mycket att det bara kryper i kroppen av lycka!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

HÖRRÖ! Eftersom ja hela tiden glömmer att ringa dig så skriver jag här medans jag kommer ihåg det, så du kan ju ringa mig du. Imorgon (torsda) så är jag ledig, ring efter 10 helst. Jag behöver nog klippa av dig lite längd och ha dig som modell! :P Lav ya!

2008-06-11 @ 23:22:05
URL: http://mlish.se
Postat av: mli

HÖRRÖ! Eftersom ja hela tiden glömmer att ringa dig så skriver jag här medans jag kommer ihåg det, så du kan ju ringa mig du. Imorgon (torsda) så är jag ledig, ring efter 10 helst. Jag behöver nog klippa av dig lite längd och ha dig som modell! :P Lav ya!

2008-06-11 @ 23:22:51
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0