Solsken iaf..

Solen skiner ju iaf idag och det är väl härligt. Men jag kan också säga att jag inte känner mig särskilt positiv idag även om jag innerst inne vet att livet är helt underbart just nu.

Men idag har man haft en del beslut att ta, egentligen inga livsviktiga beslut men ändå beslut. Dessutom har man suttit i telefon mest hela dagen så om de inte vore för att ja inte pratat me Emilie än o att Jacke ska ringa senare så hade jag nog stängt av den.

Vet inte än hur de blir me Sthlm.. men kommer nog åka dit nånting iaf.. kanske på onsdag morgon/förmiddag.. men sen blire väl hem igen på lördagen redan tror jag.. Men jag vet inte alls ja.. Det är ett svårt beslut att ta det här..
Hade velat åkt redan imorron till Sthlm tror ja eller idag kanske.. så man får några dagar där iaf.. men Sonja flyttar ju imorron o Elina och Nina jobbar så ja ha väl inte så mkt att göra där då i så fall.

Dagen har ändå varit helt ok, jag o Johanna va o köpte jordgubbar o vindruvor o la oss på stora studsmattan ute på gården o sola. De va skönt kan ja lova! Sen ha ja väl packat upp o tvättat o duschat o sådär också..
Nu ska ja försöka få tag på Mli.
 
Hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0