On my way

Är precis på väg till jobbet så de blir en snabb uppdatering. På Riiby gård va de fint o härligt, kändes så lugnt o avslappnande där måste jag säga! På systemet träffade jag Mli så ja behövde aldrig åka till salongen.. Hon sa att hon skulle behöva klippa av en decimeter.. och, ja, jag blev faktiskt lite rädd då hon sa de.. tycker så om längden på mitt hår nu.. men jaa, kommer väl fortfarande va ganska långhårig hoppas jag! Så det är väl bara att bita ihop och hoppas på att håret växer ut på en vecka typ :)

Nu ska ja ringa Agge o prata om morgondagen, får se vad vi hittar på.. om vi hittar på nåt..

Måste dra mig mot jobbet! Hejdå!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0