Midsommarhelgen

Midsommar har nu passerat med ilfart.

Midsommarafton blev bra. Vi va hos en kille i stan med Jacksson o hans kompisar. Vi spelade kubb o drack o hade kul. Jag o Jacke tog på oss mamma o pappa rollen o hade ansvar för lillasyster Johanna.. Vi var riktigt bra på det kan ja lova! jacke bet en kille i tån o jag va allmänt grinig o tjatig. ;P Tur Johanna va föreberedd på de annars kanske hon hade blivit irriterad på oss. :)
Kära storasyster Maria körde hem oss redan vid 12-1 tiden och det var alldeles lagomt.

Igår var världens slö/bakisdag. Först Kermit - taco/pizzabuffé.. Sen hem, slöade.. bestämde oss för att hyra film o beställa Biteline. Så från Biteline blev de en pizza o tacos.. samma mat som vi hade ätit några timmar tidigare.. 3 filmer hyrde vi och jag tror inte nån utav oss va så jätte imponerade av dom.. :) Men där låg vi ändå alla tre o kollade på dessa händelselösa o tråkiga filmer.

Blev som vanligt sent i säng inatt. Somnade kanske vid 1 så idag är man inte piggelin. Jobbar ju 7-21 idag o på timmarna lär ja ska va me Jacke.. eftersom han har min hemnyckel bland annat.

Nu ska jag jobba vidare och jag hoppas ni alla haft en bra helg!
Lite bilder dyker upp senare. Hejdåå!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0