Lördag

Igår kom Jacksson o hämta mig efter jobbet, vi åkte hem, surra me pappa.. Jacke o pappa satte sig o kolla fotbollen och ja gick o duscha o diverse.. Sen joinade jag dom o kollade på fotbollen innan läggdags. Somnade kanske 1 inatt.. för vi surra o surra o surra, precis som vi brukar.. Men de e mysigt att ligga o prata tills ögonen faller ihop :)

Idag jobbar jag till 15 sen ska ja hem, kanske städa lite, trycka i mig koffein och försöka hålla mig pigg o alert. Vid 17 tiden kommer Agge o Anja hem till mig o vi ska kolla fotbollen o dricka gott :) Sen blire krogen. Och även om jag länge känt att jag är less på festande och sådär så börjar jag faktiskt känna nu att jag tycker de ska bli rätt nice ikväll!
En kväll med fotboll, dricka o dans - kan det bli bättre? :) Jaaa, vädret kan väl bli bättre förstås.

Nu ska ja jobba! hejdå

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0