Inte så mycket men..

Det blev inte klippt så mycket igår som jag fasade.. Visst försvann de en hel del hår men så farligt var de inte.. Känns som vanligt nu typ.. fast lite kortare bara :)
Jacksson o svärfar tyckte iaf att jag blev jätte fin i håret om man bortser från den  hemska färgen jag har nu.

Nu är jag som vanligt på jobbet - mycket jobb just nu.. men de e ganska skönt ändå måste jag säga.. Tycker om mitt jobb och börjar komma in i det här väldigt bra nu!

Vette fasen va de e frågan om nu annars? Det är nåt som är fel med mig.. visst att jag ofta är trött o bitter men nu är jag så slut i hela kroppen så ja skulle kunna somna stående vart som helst..jag är så otroligt trött.. kanske nå vitaminbrist av nå slag..? De senaste två dagarna har jag kanske dessutom inte varit på nåt toppen humör alls och jag förstår om Jacke kanske skulle börja va less på mig även om jag inte tror han är de.. Men ja vette tusan vad det är.. Man blir less ibland bara över saker och ting i allmänhet..


Idag ska ja hem direkt efter jobbet, umgås me familjen.. fotboll ikväll.. kanske me Agge? :) Vi får se.

Ha en underbar dag iaf!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0