Ikväll

Först o främst ska ja askriva att jag är på jobbet nu.. Jag jobbar till 17 idag..
Då får jag hämtning efter jobbet at Eva o Johanna.. Vad som händer är ännu oklart. Men ja o Johanna ska hem till Skönsmon iaf o göra oss iordning o börja dricka lite. Sen ska vi spendera kvällen med Jacksson o alla hans kompisar, vilka det nu är.. och vart de nu blir.. Allting är egentligen ganska oklart än.

Igår va ja o Jacksson ute med Stoffe o Anton med Stoffes båt. Blev en tur till Berga där pojkarna åt mat o jag en glass som Jacke köpte åt mig. Det var riktigt härligt att både åka båt o sitta i Berga o sola. Hur underbart som helst - kändes som äkta sommar! Efter de kom Johanna o mötte mig i hamnen.. vi tog en sväng på stan och sedan en promenad hem till pappa. Där åt vi mat o sen spelade vi en massa kort o det var även då det bestämdes att Johanna skulle få va med oss på midsommar.

Igår blev det som vanligt ganska sent och idag är man ju då som vanligt ganska trött. Men de är väl bara att bita ihop o hålla sig vaken :)

Vad ska alla andra göra på midsommar då? Tycker de verkar som de e rätt många som ska jobba...
Jag önskar er alla en Glad Midsommar!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0