första gången på en vecka.

Nu är det första gången jag sitter i närheten av en dator på 6 dagar. Detta för att jag haft fullt upp och vistats i sthlm. Och i sthlm har man allt annat än varit vid nån dator.. man har varit ute i det underbara vädret och njutit av sommaren. Och hundra ggr om har man sagt saker som: "Detta är riktig sommar" eller "Det här är verkligen livet".

Hinner inte skriva mer nu, har ju börjat jobba. Och tror att uppdateringen kan bli lite sämre nu framöver kanske.. Delvis för att jag kommer jobba en hel del och delvis för att det är sommar nu och jag orkar knappt se en dator då vädret är så bra! Bojkotta datorer i sommar kanske??

Ha en bra dag trots att Sundsvall verkar ska blåsa bort helt och hållet!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0