Bra kväll

Det har varit en riktigt bra kväll måste jag säga. Jag har städat i flera timmar och svetten har runnit. Har dammat, dammsugit, bäddat rent, skrubbat kakel i duschen, rengjort duschavloppet, putsat speglar och rensat en massa grejer. Och det känns så otroligt skönt att fått allt detta gjort! Har verkligen känt mig lite mer som mig själv igen ikväll då jag äntligen kommit in i gängorna och fått tillbaka lite av min energi.

Nu efter städandet o sådär så har jag o pappa suttit o grejjat med min dator, sen åt vi glass och drack kaffe o kollade fotbollen; Österrike - Polen.

Börjar bli ruggigt slut o de e väl bäst man kryper i säng om man ska ta sig upp i tid imorgon. Har ju grymt mycke o göra imorgon innan jobbet, får se vad man orkar o hinner med.. Har även lovat Mli att komma upp på salongen en sväng så måste väl ta det så tidigt som möjligt också..

Ska bli så grymt skönt att lägga sig med boken nu o sen somna sött.. trots att jag sover ensam. Har nog på nåt sätt vant mig vid att min kära Jacke är borta ibland. För nu känns de inte längre så jätte jobbigt.. visserligen så vet jag ju att han kommer hem imorgon kväll så de e väl kanske därför.

Jepp, nu blire sängen. Godnatt dear people!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0