Börjar vara dags

Börjar vara dags för ett inlägg igen. Det märks att de e sommar o att man jobbar mycke. Man orkar aldrig skriva och vet inte vad man ska skriva om egentligen.

Denna dag har iaf varit mycket bra. Jobbade 7-12 och sen åkte vi (jag o Jacke) ut till Alnö, åt på Restaurang Piren.. Sen bestämde vi oss för att ta oss ett dopp då de ändå va så varmt. Så vi åkte på min begäran ut till Johannesnäsvägen där ja är uppväxt.. Var så kul o se stället man vuxit upp på och då vi såg vårat gamla hus så var det så ögonen tårades. Visst att man kanske inte trivdes där till hundra procent jämt då de va så långt till allt.. men man måste erkänna att man ändå saknar det! Och alla minnen som byggts upp där är fler än många.
Ett dopp tog vi i det iskalla vattnet och jag vet inte vem av oss som frös mest, men skrattade gjorde vi iaf! :)

Nu är det dags för Gatufestveckan. Ska gå tisdag - lördag. På tisdag går jag med jobbet o på onsdag blire lugnt för ja jobbar på torsdag. På torsdagen har vi fått inbjudningskort av snälla Anna till nåt event som Absolut Vodka har på Oscar. Så vi ska dit o mingla lite.. Britta, pappa, Anna, Nicke, Jag, Jacke, Anton o Jerry ska dit o mingla lite. Om vi alla går tillsammans vet ja inte, tror inte de, vi delar nog upp oss.. men iaf så är de vi som ska dit. Kan bli nice "förfest" innan man går på Gatufesten.

Nu ska ja upp o umgås me pappa o Jacke igen.. Britta kommer väl hem snart också. Sen imorgon är det som vanligt tidig väckning eftersom man ska jobba.

Ha de bra! hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0