tisdag

Tisdagen är kommen och idag jobbar jag till 17.
Imorse tog jag mig en svettig cykeltur till jobbet igen - känner mig lite duktig! Men framför allt är ja förvånad över att det nästan hittills varit det snabbaste sättet att ta sig till jobbet om man bortser från bil.
Efter jobbet idag blire att cykla fort som attans hem - duscha lite snabbt och svida om till nåt snyggare än träningskläderna jag har med mig till jobbet idag. Sen bär det av ner till stan igen, hem till en jobbarkompis där vi är ett gång som ska förfesta - bara tjejer! Kan bli hur kul som helst - eftersom vi skrattar mest hela dagarna på jobbet lär de bli ännu kulare ikväll med lite alkohol i kroppen. Sen blire Dalton's tältet på Gatufesten där vi lär ska höra Ständut Blakk! :P
Kan bli hur bra som helst ikväll!

Och inatt nån gång kommer Jacke hem från sin resa vilket känns rätt bra de också. Han har ju bara varit borta 2 nätter så jag har inte varit särskild nere för de men klart de ska bli skönt o få hem han igen! :)

Nu ska jag lägga mig o läsa en stund här på lunchen. Ha en super bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0