Slut

Är helt slut denna helg o de e väl därför ja inte orkat skrivit nåt här. Finns ju inte mycket att rapportera heller förutom att ja jobbade igår o jobbar 7-21 idag.. Och att ja sovit alldeles för lite så de har varit fruktansvärt tungt att jobba. Ingen motivation till att göra nånting heller och idag har ja varit så slut så jag har inte ens uppfattat då folk pratat med mig på jobbet, tur man fick gå hem några timmar nu o sova. Sov faktiskt en timme o nu när ja duschat o ätit så känner ja mig faktiskt liiiite piggare. Hoppas de håller i sig hela kvällen!
Efter jobbet blire nog nå grillning eller liknande här hemma hos Jacke. Jag vet ju att jag kanske kommer va väldigt trött o inte bästa sällskapet men de lär väl ordna sig ändå.

I fredas va vi hos Emilie o Johan, jag drack inget eftersom ja skulle jobba o va dödstrött o hade en grym huvudvärk, men Jacke drack några öl o folket spelade kubb. Själv så agerade jag åskådare o de funkade bra de å :)

I fredas på dagen va de solning för hela slanten, sol o bad o båtåkning. Kanske hur bra dag som helst! Så fort ja får ork o tid ska ja lägga upp lite biler från den senaste tiden men ni får lugna er ett tag till!

Nu ska ja göra mig iordning o dra på jobbet igen, See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0