Livet e härligt.

Denna helg är så himla bra, jag är hittills mer än nöjd med den!

Gårdagen va så bra! Jacke kom o hämtade mig efter jobbet, vi köpte med oss sallad o åkte hem hit till Kuben, kokade kaffe o satte oss på balkongen där vi blev sittande i ca 2 timmar o bara surrade o njöt av varandras sällskap.
Efter en snabb visit hem till Jacke för att hämta nå kläder så drog vi oss hemåt igen och satte oss o drack vin på balkongen igen.. Nicke Stattin kom hit o kollade en film med oss; Hot Rod  som va en rätt kul o knäpp film faktiskt. Efter filmen åkte Nicke o vi satte oss återigen på balkongen, drack vin o återigen surra o njöt av varandras sällskap.. Vid 3 var en viss Jacke jätte trött o ville sova. Så de fick bli så då även om min käft säkert hade kunnat prata några timmar till! ;P

Idag har vi inte gjort nånting eftersom vädret varit sämst. Vi har legat på soffan, Jacke har kollat film och jag har legat o läst, helt underbart att bara ligga o inte göra nånting nästan en hel dag - bara njuta av att vara ledig.

Ikväll blire tacos o nåt glas vin o sen får vi väl se om vi bara blir här hemma o myser eller om vi hittar på nåt.
Hur som helst så kan jag bara säga att den här vardagen som vi fått testa på dom här dagarna nu, helt ensamma i huset med endast varandras sällskap har varit bland det bästa på länge och jag är så otroligt lycklig just nu! :)

Nu ska jag börja förbereda det kan jag kan börja förbereda av maten tills Jacke kommer hem igen. Han är o handlar o skulle väl kanske hem en sväng också..


Ha en helt underbar lördag kväll alla, det ska jag ha med denna roliga person som ja kallar livskamrat!




Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg, jag riktigt känner hur lycklig du är =) Fortsätt så :)

2008-07-12 @ 19:15:01
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0